Onze opdrachtgevers

Onze klanten en referenties 1
Onze klanten en referenties 2
Onze klanten en referenties 3
Onze klanten en referenties 4
Onze klanten en referenties 5
Onze klanten en referenties 6
Onze klanten en referenties 7
Onze klanten en referenties 8
Onze klanten en referenties 9
Onze klanten en referenties 10
Onze klanten en referenties 11
Onze klanten en referenties 12
Onze klanten en referenties 13
Onze klanten en referenties 14
Onze klanten en referenties 15
Onze klanten en referenties 16
Onze klanten en referenties 17
Onze klanten en referenties 18
Onze klanten en referenties 19
Onze klanten en referenties 20
Onze klanten en referenties 21
Onze klanten en referenties 22
Onze klanten en referenties 23
Onze klanten en referenties 24
Onze klanten en referenties 25
Onze klanten en referenties 26
Onze klanten en referenties 27
Onze klanten en referenties 28
Onze klanten en referenties 29
Onze klanten en referenties 30
Onze klanten en referenties 31
Onze klanten en referenties 32
Onze klanten en referenties 33
Onze klanten en referenties 34
Onze klanten en referenties 35
Onze klanten en referenties 36
Onze klanten en referenties 37
Onze klanten en referenties 38
Onze klanten en referenties 39
Onze klanten en referenties 40
Onze klanten en referenties 41
Onze klanten en referenties 42

Dit zeggen klanten over ons

In order to ensure that our employees continue to adopt the correct lifting and working posture,  BCC has asked Ergomotion to provide a multi-day ergo training. We found this training to be very useful and educational, with a good mix of theory and practice. After completing this training, we are now even better able to provide our employees with tips & tricks. Our employees still experience these instructions as very positive and have changed their lifting and working posture where necessary.

 

Joost Bergman

BCC

The training made the team realize how big impact on our bodies have
correct posture and way of handling things. Made all of us more aware
of the risks and correct ourselves during work. I liked that there was a very understandable theoretical part (not too
many medical terms) and a lot of practice – also with an examples how to
lift/move things specifically in our work environment.

 

Anna Brouwers

Thales Group Breda

Goede Ervaring – flinke verbetering van de klachten op de werkvloer.
Wij hebben Ergomotion alle mensen op ons kantoor laten evalueren wat betreft zit- en werkhouding. Het heeft veel goeds opgeleverd. Na het aanpassen van onze tafels en stoelen en het meenemen van de tips zijn alle klachten grotendeels verdwenen. Voor twee mensen met ernstige klachten hebben we in overleg met Ergomotion speciale stoelen aangeschaft. Deze mensen werken nu pijnvrij en daar zijn zij en wij heel erg blij mee.

 

Jonna Wiersma

JINC

We’ve worked with Ergomotion for a few years now and have been happy with their level of service and communication.Our employees value their input and recommendations in bettering our work spaces and environment”

 

Sophie Mann,

Palo Alto

Ergomotion biedt een maatwerktraining die dichtbij de praktijk staat en begrepen wordt door de medewerkers die hiermee aan de slag moeten

 

Jan van DelftBeckers

BV

Door de cursus tillen de leidsters in de kinderopvang weer met frisse moed

 

Roos

Villa Kakelbont

De informatie, maar vooral ook de oefeningen hebben onze medewerkers bewuster gemaakt van hun eigen lichaam en mogelijkheden. Veel praktisch toepasbare tips mee gekregen

 

Daphne Verouden

Cambell’s Netherlands BV

Het lijkt zoiets onbelangrijks: De afmetingen van je stoel, scherm en houding achter je bureau. In onze organisatie  zit iedereen vaak en lang achter zijn/haar bureau en dan kunnen klachten opspelen of intensiveren. Jarenlang had ik klachten onder mijn rechterschouder, uitstralend naar mijn rechterarm- en hand. Sinds ik bij het Fonds werk en veel achter een computer zit, kwamen de klachten weer terug. Na een kort bezoekje van Ergomotion heb ik nergens meer last van. Dit klinkt als  de imitatie van een slechte reclame, maar het is echt waar!

 

Jorien Klomp

Op een uitgeverij zit het gros van de medewerkers de hele dag achter de pc.De presentatie van Esther bleek dan ook nuttig, noodzakelijk en een echte eye-opener. Door niet alleen uit de leggen DAT een goede werkhouding belangrijk is maar vooral WAAROM dat zo is. Ook werd goed verteld wat je zelf kunt doen om klachten te voorkomen, en hoe je de eerste symptomen herkent en aanpakt. Haar heldere presentatie werd goed afgewisseld met oefeningen en vragen. Medewerkers stonden de volgende ochtend ijverig eerst hun armen los te zwaaien… De boodschap was overgekomen!

 

Martine SchaapUitgeverij

Leopold/Ploegsma

Op een uitgeverij zit het gros van de medewerkers de hele dag achter de pc.De presentatie van Esther bleek dan ook nuttig, noodzakelijk en een echte eye-opener. Door niet alleen uit de leggen DAT een goede werkhouding belangrijk is maar vooral WAAROM dat zo is. Ook werd goed verteld wat je zelf kunt doen om klachten te voorkomen, en hoe je de eerste symptomen herkent en aanpakt. Haar heldere presentatie werd goed afgewisseld met oefeningen en vragen. Medewerkers stonden de volgende ochtend ijverig eerst hun armen los te zwaaien… De boodschap was overgekomen!

 

Martine SchaapUitgeverij

Leopold/Ploegsma

Iwan combineert een ontwapenende aanpak met een snoeiharde boodschap. Dat je lijf je inkomen is! Gelukkig heeft hij ook een heleboel praktische tips. Waar we nu ons voordeel mee doen

 

Sander van der Blonk

RapidSugar BV

Als je taak als preventiemedewerker voornamelijk is gericht op de preventie en vermindering van RSI klachten dan is dit een absolute aanrader! Informatief, praktisch en dynamisch; een goede combinatie van theorie en praktijk, waarbij je niet alleen de theorie afwisselt met de oefeningen die je straks de medewerkers gaat leren, maar waarbij je ook direct werkplekonderzoeken gaat doen! Al tijdens de training kun je je eigen Plan van Aanpak opstellen en direct na afloop beginnen. Zéér goede prijs – kwaliteit – tijdsinvestering verhouding.

 

Pascale Anholt

CMO Groningen

We zijn bewust geworden van de kleine dingen die we kunnen doen om grote schade aan de gezondheid te voorkomen.”

 

Jeanine Suurmond,

Kreddha
Onze klanten en referenties 43